Οι 3 τροφές που επιβαρύνουν την καρδιά

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή μας βοηθά να προστατευθούμε από καρδιοπάθειες καθώς μας βοηθά να κρατήσουμε την καρδιά μας σε "φόρμα". 

Σύμφωνα με υπολογισμούς της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (Π.Ο.Υ.), μπορούμε να προλάβουμε ή να καθυστερήσουμε την εμφάνιση του 70% των καρδιοαγγειακών παθήσεων μέσω αλλαγών στις διατροφικές μας επιλογές και στον τρόπο ζωής μας, όπως είναι η διακοπή του καπνίσματος και η αύξηση της φυσικής άσκησης.

Οι αρχές της υγιεινής διατροφής για την καρδιά είναι οι εξής:

Τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη

Τα τρόφιμα με ζάχαρη απαιτούν ελάχιστη ή λιγότερη πέψη για να απορροφήσει το σώμα τα σάκχαρα. Τρόφιμα και ποτά με πολλά πρόσθετα σάκχαρα είναι συχνά πλούσια σε θερμίδες και οι θερμίδες ισούνται με ενέργεια για το σώμα. Το πρόβλημα είναι ότι το σώμα μετατρέπει την επιπλέον ζάχαρη σε λίπος. 

Κορεσμένα λίπη

Η μείωση της πρόσληψης λίπους βοηθάει στη διαχείριση σταθερών επιπέδων στη χοληστερόλη και μειώνει το κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. Μπορείτε να μειώσετε το λίπος με το ψήσιμο στη σχάρα, στον ατμό ή στο φούρνο μικροκυμάτων. Όταν τηγανίζετε μην χρησιμοποιείτε κορεσμένα λίπη όπως βούτυρο, αλλά λάδι. 

Αλάτι

Όσο περισσότερο αλάτι τρώμε, τόσο μεγαλύτερη είναι η αρτηριακή μας πίεση. Η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένας παράγοντας κινδύνου για καρδιακή νόσο γιατί η καρδιά πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να ωθήσει το αίμα σε όλο το σώμα. Δεν πρέπει να τρώμε περισσότερα από έξι γραμμάρια αλάτι την ημέρα. 

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 20/7/2014 10:05:45 πμ